Teljesítmény és biztonság

1.6 e-TorQ benzin, 110 LE

Az e-TorQ motorokat a teljes fordulatszám tartományban rendelkezésre álló magas nyomaték és teljesítmény jellemzi, mely alacsony fogyasztást és károsanyag kibocsátást biztosít az Euro6 normának megfelelve.

81

Max teljesítmény

EC – kW (LE) @ 1/perc:

81 (110) @ 5500

152

Max. nyomaték

EC : Nm (Kgm) @ 1/perc:

152 (15.5) @ 4500

180

Végsebesség

(km/h)

11,5

Gyorsulás

0 -100 km/h (s): 11,5

6,4

Fogyasztás

(L/100 Km) 2004/3/EC norma:

8,7 Város

5,0 Országút

6,4 Vegyes

147

CO2 kibocsátás

(g/km)

 

Károsanyag kibocsátási norma:

Euro 6

Elérhető

5 sebességes kézi váltóval

Elérhető

elsőkerék hajtással

 

1.4 MultiAir II benzin, 140 LE

Az 500X S-Design elérhető a második generációs MultiAir II technológiával, mely a szívószelepek közvetlen vezérlését teszi lehetővé egy elektro-hidraulikus rendszeren keresztül, melynek köszönhetően a vezérműtengely profilját a nagy csúcsteljesítményhez optimalizálhatták, a nyitási és zárási időket tökéletesen kontrollálva. Mindezek eredményeként alacsony fordulaton is magas nyomatékot szolgáltat, alacsony fogyasztással társítva.

140

Max teljesítmény

EC – kW (LE) @ 1/perc :

103 (140) @ 5000

230

Max. nyomaték

EC : Nm (Kgm) @ 1/perc:

230 (23.5) @ 1750

190

Végsebesség

(km/h)

9,8

Gyorsulás

0 -100 km/h (s)

6,0

Fogyasztás

(L/100 Km) 2004/3/EC norma:

7,8 (7,2*) Város

5,0(4,9*) Országút

6,0(5,7*) Vegyes

139

CO2 kibocsátás (g/km)

(133)

 

Károsanyag kibocsátási norma:

Euro 6
6 sebességes kézi váltó

 

Elérhető 6 sebességes duplakuplungos váltóval
Elsőkerék hajtás

1.4 MultiAir II benzin, 170 LE

Az 500X S-Design elérhető a második generációs MultiAir II technológiával, mely a szívószelepek közvetlen vezérlését teszi lehetővé egy elektro-hidraulikus rendszeren keresztül, melynek köszönhetően a vezérműtengely profilját a nagy csúcsteljesítményhez optimalizálhatták, a nyitási és zárási időket tökéletesen kontrollálva. Mindezek eredményeként alacsony fordulaton is magas nyomatékot szolgáltat, alacsony fogyasztással társítva.

170

Max teljesítmény

EC – kW (LE) @ 1/perc:

125 (170) @ 5500

250

Max. nyomaték

EC : Nm (Kgm) @ 1/perc:

250 (25.5) @ 2500

200

Végsebesség

(km/h)

8,6

Gyorsulás

0 -100 km/h (s)

6,7

Fogyasztás

(L/100 Km) 2004/3/EC norma :

8,5 Város

5,7 Országút

6,7 Vegyes

157

CO2emisszió

(g/km)

 

Károsanyag kibocsátási norma:

Euro 6
9 sebességes automata váltó
Összkerékhajtás

 

1.6 MultiJet II dízel, 120 LE

A legendás MultiJet II technológia az 500X S-Design-ban is megkapta az új befecskendezőket, melyek ütemenként akár 8 befecskendezésre is képesek. Az üzemanyag elégésének optimalizálásában olyan modern technológiák segítenek mint az Injection Rate Shaping (IRS) technológia, mely csökkenti a zajt és a károsanyag kibocsátást.

120

Max teljesítmény

EC – kW (LE) @ 1/perc:

88 (120) @ 3750

320

Max. nyomaték

EC : Nm (Kgm) @ 1/perc:

320 (32.6) @ 1750

186

Végsebesség

(km/h)

10,5

Gyorsulás

0 -100 km/h (s)

4,1

Fogyasztás

(L/100 km) 2004/3/CE norma:

4,7 Város

3,8 Országút

4,1 Vegyes

109

CO2 emisszió

(g/km)

 

Károsanyag kibocsátási norma:

Euro 6
6 sebességes kézi váltó
Elsőkerék hajtás

2.0 MultiJet II dízel, 140 LE

A legendás MultiJet II technológia az 500X S-Design-ban is megkapta az új befecskendezőket, melyek ütemenként akár 8 befecskendezésre is képesek. Az üzemanyag elégésének optimalizálásában olyan modern technológiák segítenek mint az Injection Rate Shaping (IRS) technológia, mely csökkenti a zajt és a károsanyag kibocsátást.

140

Max teljesítmény

EC – kW (LE) @ 1/perc :

103 (140) @ 4000

350

Max. nyomaték

EC : Nm (Kgm) @ 1/perc:

350 (35.7) @ 1750

190

Végsebesség

(km/h)

9,5

Gyorsulás

0 -100 km/h (s)

4,9

Fogyasztás

(L/100 Km) 2004/3/EC norma:

5,8(6,5*) Város

4,4(4,9*) Országút

4,9(5,5*) Vegyes

130

CO2 emisszió (g/km)

(144*)

 

 

*9 fokozatú automata váltóval

Károsanyag kibocsátási norma:

Euro 6
6 sebességes kézi váltó

 

Elérhető 9 sebességes automata váltóval
Összkerékhajtás

A rendszer radar és videojelek alapján észleli ha jelentős sebességkülönbség lép fel az 500X S-Design és az előtte lévő jármű között és ezt jelzi a sofőrnek. Amennyiben a sofőr nem reagál, automatikus fékezéssel próbálja elkerülni / csökkenteni az ütközést.

brake control Fiat 500X S-Design

Az ACC rendszer (Adaptív tempomat, opció az 500X S-Design-nál) lehetővé teszi a beállított sebesség tartását a teljes utazás alatt. Az autó orrészén elhelyezett radarnak köszönhetően a rendszer érzékeli az előttünk haladó lassabb járműveket, melyekhez igazodva csökkenti a beállított sebességet, majd ha ismét szabad az út előttünk, visszagyorsít az eredetileg beállított tempóra.

Fiat 500X S-Design Adaptív tempomat

Az 500X S-Design-nál a “holttér” többé nem probléma, mivel a rendszer folyamatosan ellenőrzi hogy a látómezőn kívül nincs-e másik jármű a közelünkben. Ha ilyet érzékel, a visszapillantó tükörben kigyulladó fényjelzéssel és hangjelzéssel is figyelmezetet. Tolatás esetén a hátul oldalról érkező járművekre is figyelmeztet.

500X S-Design holttérérzékelő

Ha irányjelzés nélkül váltana sávot, a sávtartó figyelmezteti. Az 500X S-Design vizuális jelzést küld a műszerfalra, a kormányzás pedig megnehezül a sávelhagyás irányába.

Fiat 500X S-Design sávtartó

Az 500X S-Design segít a legnehezebb parkolási manőverek esetén is a tolatókamerával és a tolatóradarral; ezeken túl a hátsó keresztirányú forgalom érzékelőjének köszönhetően az 500X jelzi ha biztonságos a parkolóhelyről való kitolatás, még gyenge látási viszonyok esetén is (Holttérérzékelő része)

Fiat 500X S-Design tolatókamera

Az 500X S-Design úttartása egészen kiváló és igazi vezetési élményt garantál országúton és terepen egyaránt, köszönhetően a nagy csavarószilárdságú vázszerkezetének, valamint a független MacPherson felfüggesztésének mind a 4 keréknél.

500X S-Design alváz és felfüggesztés

Egyszerűen válassza ki az igényeihez illő vezetési stílust:

Auto: optimális 500X S-Design komfort és gazdaságosság
Sport: közvetlen reakciók, maximális vezetési élmény
All Weather: alacsony tapadású útviszonyokra optimalizálva
*Nem elérhető 1.6 e-TorQ és 1.3 MultiJet motorokkal

500X S-Design vezetési mód választó

Maximális biztonság az 500X S-Design-nak. Tökéletes kontroll vészhelyzet esetén vagy rossz útviszonyok között az ESC rendszernek köszönhetően.
Tartalma: ASR/MSR, Visszagurulásgátló, ABS+EBD, ERM, DST.

500X S-Design ESC menetteljesítmény