GYIK
ALKATRÉSZEK ÉS TARTOZÉKOK
Íme az alkatrészekkel és tartozékokkal kapcsolatos leggyakrabban feltett kérdések.
Háromféle alkatrész áll rendelkezésre, amelyek megfelelnek a Te Fiat specifikációidnak. Az eredeti alkatrészek ugyanazok, mint amilyeneket gyárilag beszerelünk, vagy optimális teljesítményük, biztonságuk, minőségük, tartósságuk és értékük van. Jóváhagyott alkatrészek, amelyek olcsóbb alternatívát jelentenek a 3 évnél régebbi autókhoz. A szakértőink által javasolt Fiat Eurorepar által jóváhagyott alkatrészcsalád lehetővé teszi a költségek alacsonyan tartását anélkül, hogy minőségi kompromisszumot kellene kötnöd. A SUSTAINera alkatrészek körkörös gazdaságos programunk részei, amelyek utángyártott, javított, újrafelhasznált és újrahasznosított alkatrészekből állnak. Egy másik alternatív lehetőség a régebbi járművek és az autótulajdonosok számára, akik szeretnének segíteni karbonlábnyomuk csökkentésében.
Egyszerű: csak azok készíthetik a legjobb alkatrészeket, akik az autódat gyártották. Az eredeti pótalkatrészek az innovatív technológiák kutatása és fejlesztése iránti állandó elkötelezettség eredménye. Ezenkívül tervezésük pillanatától a gyártás megkezdéséig a legszigorúbb ellenőrzéseknek vetik alá őket a megbízhatóság, kényelem, teljesítmény és biztonság érdekében.
Mert fontos, hogy a legapróbb részletekig rábízd autódat azokra, akik igazán jól ismerik. Az eredeti tartozékok tökéletesen illeszkednek autód összes mechanikus és elektronikus alkatrészéhez. Rendszeresen szigorú ellenőrzéseknek vetik alá őket, hogy biztosítsák a maximális kényelmet, teljesítményt, biztonságot és idővel testreszabható legyen. A Fiat eredeti tartozékok széles választékát kínálja, amelyeket kifejezetten arra terveztek, hogy járművedet még személyre szabottabbá tegyék a Te egyedi igényeidhez igazítva. Eredeti tartozékainkat az autódat tervező és gyártó mérnökök közösen készítették el, így mindig tudhatod, hogy a legmagasabb minőségi, biztonsági és tartóssági követelményeket teljesíti. Az eredeti Fiat tartozékok kiválasztása a minőséget és a biztonságot jelenti (a legszigorúbb műszaki előírásoknak megfelelően tervezték, és a legszigorúbb körülmények között tesztelték), a stílust (tökéletesen integrálva a járművébe), a tökéletes illeszkedést és a könnyű használatot. Szabd személyre autódat az eredeti Fiat tartozékokkal.
KARBANTARTÁS
Íme a karbantartással kapcsolatos leggyakrabban feltett kérdések
A hivatalos Fiat szerviz minden szükséges szakértelemmel rendelkezik. Fiat technikusaink teljes körűen képzettek, hogy mindent tudjanak az autódról. Bármilyen munkát is kell végezni Fiatodon, az éves járműellenőrzéstől a karosszéria megmunkálásáig, mindig szívesen segítenek minden olyan témában, amely Fiatod magas technológiai rendszereivel kapcsolatos. Megépítettük, támogatjuk.
A szervizelés gyakoriságára és futásteljesítményére vonatkozó minden részlet megtalálható az ütemezett szerviztervben, beleértve az autó fedélzetén található használati útmutatót is.
Biztonsági és teljesítmény okokból fontos, hogy a gumikat az évszakhoz igazítsd. Nyáron a nyári gumikat részesítsd előnyben (ezt normál guminak tekintik). Télen téli gumit szerelhetsz az autódra. Ezek a téli gumik javítják abroncsaid tapadását havas utakon. Egyes országokban a szezonális abroncscsere meghatározott időpontokban kötelező. Ebből a szempontból, ha hiányzik egy kis hely a gumiabroncsok tárolására, kínálunk egy Tire Hotel nevű szolgáltatást, ahol a többi gumiabroncskészletet tároljuk Neked (a részt vevő kereskedőknél). Ellenkező esetben a gumiabroncsokat akkor kell cserélni, amikor eléri a kopásjelzőt, vagy még előtte, hogy elkerülje a tapadás elvesztését és az aquaplaningot.
Az M+S abroncsok, amelyek rövidítése a „sár és hó” rövidítést jelenti, ezt a két kezdőbetűt viselik a gumiabroncs oldalfalán, és jogilag egyenértékűek a téli gumikkal. Ezt a típusú gumiabroncsot „minden időjárási körülmények között” és „all-season” néven is ismerik. A téli abroncsok, más néven téli gumik oldalára az M+S betűk mellett egy szimbólum is van formázva: egy háromcsúcsos hegy hópehellyel. Ez utóbbi abroncsok kifejezetten nagyobb teljesítményt nyújtanak mind fékezéskor, mind havas utakon.
A visszahívási kampány az autógyártó önkéntes akciója, amelynek célja, hogy a termékeiben a jármű biztonságos üzemeltetésével kapcsolatos problémákat kijavítsa, vagy a nem megfelelőségeket kijavítsa. A Fiat ingyenesen kijavítja a problémát, még akkor is, ha a járműre már lejárt a garancia, és nem Ön az eredeti tulajdonos. Amint megkapja az értesítést, azonnal lépjen kapcsolatba egy márkaszervizzel vagy hivatalos szervizközponttal, hogy lefoglalja az autója számára javasolt beavatkozást. Márkakereskedéseink és felhatalmazott központjaink összes kapcsolattartóját megtalálod a márkakereskedéseknél. Amikor időpont egyeztetés céljából telefonálsz, legyen kéznél járműved alvázszáma, amelyet a Gépjármű-nyilvántartási dokumentumban találsz (a 2. oldalon, az E alatt).
SZOLGÁLTATÁSOK
Íme a leggyakrabban feltett kérdések a Fiat hivatalos szervizében végzett karbantartás során nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatban
A Videocheck egy, közvetlenül mobiltelefonodra vagy táblagépedre érkezett videós összefoglalóból áll, amely tanúsítja a járművedben végrehajtandó beavatkozásokat, valamint egy részletes, átlátható árajánlatot. Ezután dönthetsz úgy, hogy egyetlen kattintással elfogadod.
Igen. Ha autódat műhelyünkben kell tartanunk javítás céljából, akkor a metrójegytől, az elektromos kerékpártól az autóbérlésig vagy az csere autóig megoldásokat kínálunk, amíg a Tiédet megjavítjuk - bizonyos feltételekkel. Ha a probléma utazás közben jelentkezik, mi gondoskodunk a költségekről, hogy a Fiat Assistance szolgáltatással folytathasd az utazást, a taxiktól az állomásra szállító taxiktól az autóbérlésig vagy egy udvari autóig, hogy tovább utazhas. (a szállítási módokat, feltételeket, a szolgáltatások korlátozásait és kizárásait a jármű garanciafüzetében vagy a Fiat FlexCare csomagban találja meg).
Különböző időszakokban vásárolhatsz szervizcsomagot Fiatodhoz. Amikor először megvásárolod Fiatodat, előfizethetsz egy Service Care Plus (szerviz + RSA) csomagra, vagy a Complete Care tervek egyikére, amely a szervizelést kiterjesztett garanciával és egyéb szolgáltatásokkal kombinálja.
A második lehetőség a Service Care Plus megvásárlása az első szolgáltatás esedékessége előtt.
A harmadik lehetőség Service Care Plan (időszakos karbantartási műveletek sorozata) az első szervizelést követően, de a járművek előtt bármikor megvásárolható az első regisztrációt követő 5. év elteltével.
A 2. szerviz esedékessége előtt bármikor előfizethetsz a garancia meghosszabbítására.
Bármilyen körülmények között a Fiat Assistance az igényeidnek megfelelő teljes körű közúti segélyszolgálat. Defektes abroncs? Lapos elem? Elveszett kulcs? Bármi is történik, ne aggódj, a Fiat Assitance segítségével mindig melletted állunk.