A Fiat Grande Panda az európai B szegmensben kezdi meg globális utazását

A Fiat Grande Panda az európai B szegmensben kezdi meg globális utazását

  • Az olasz márka a Grande Panda-val tér vissza abba a B-szegmensbe, ahol a FIAT évtizedeken keresztül vezető szerepet játszott, és összesen 23 millió járművet adott el szerte Európában.
    A többféle hajtásláncot fogadni képes globális platformra épülő Grande Panda lesz a FIAT globális modellje a Stellantis csoporton belül és világszerte elérhető lesz.

  • A torinói Centro Stile-ben formatervezett Grande Panda a 80-as évek ikonikus Pandájától merítette az ihletet, és erős személyiséggel és meglepő megoldásokkal vezeti a márkát a jövőbe.

  • Az elektromos változat 44 kWh-s akkumulátorral, 320 km-es WLTP hatótávolsággal (vegyes üzemben) és 83 kW-os (113 LE) villanymotorral érkezik, míg a hibridverzió 1,2 literes, háromhengeres turbómotort kap 100 lóerővel, valamint egy 48 voltos Li-ion akkumulátorral és eDCT “easy drive” automatikus váltóművel.

  • A PXL LED fényszóró különleges és egyedi eleme a Grande Panda formatervének: a hűtőmaszk felső részétől induló pixel-szerű elemek sora egészen a fényszórókig nyúlik, s ezzel az ikonikus 1980-as évekbeli videojátékot idézi meg, illetve emlékeztet a Lingotto épület kocka alakú ablakaira.
    A BEV változat újratöltése sosem volt egyszerűbb és tisztább: a Grande Panda az első autó a piacon, amelynek integrált, visszahúzható fedélzeti töltőkábele van.

  • A másik autóipari újdonság az, hogy italos dobozok alumíniumát és műanyagát újrahasznosítva készülnek a Grande Panda kék utastéri elemei: minden egyes járműben 140 doboz anyagát hasznosítottuk újra.

  • A FIAT egy másik autóipari mérföldkövet is elért a “BAMBOX Bamboo Fiber Tex®” felhasználásával. Ez egy olyan innovatív és fenntartható módon gyártható textil, amelyben igazi bambuszrostok vannak, és a Grande Panda La Prima sorozatának műszerfalborítása készül belőle.

  • A Grande Panda elektromos változata kétféle modellel debütál: a csúcsváltozat neve Grande Panda “La Prima”, a másik modell a Grande PandaRED A hibridváltozat háromféle felszereltséggel elérhető: Pop, Icon és La Prima.

  • A Grande Panda tisztán elektromos és hibridhajtású modelljei 2025 márciusában érkeznek meg az európai kereskedésekbe. Az elektromos modell bevezető ára várhatóan 9.990.000 Ft-tól indul.1
  • A (FIAT)RED Grande Panda bemutatásával a FIAT tovább erősíti partnerségét a (RED)-del. Ez egy olyan szervezet, amely harcol az AIDS és a járvány terjedését közel 20 évig elősegítő körülmények ellen.

Az új Fiat Grande Panda – az új globális modellcsalád első tagja – olasz formatervezésével, kompakt méreteivel és fenntarthatóságával méltó képviselője az olasz márkának. Ma a tisztán elektromos és hibrid hajtáslánccal bemutatkozó Fiat Grande Panda abban a B-szegmensben indul hódító útjára, ahol a FIAT évtizedeken át vezető volt. A márka különleges stílusát hordozó új modell világszerte ideális családi és városi jármű lesz. A Torinóban, a Centro Stilében formatervezett Grande Panda legjellemzőbb tulajdonságai a kompakt méretek, a tiszta karaktervonalak, a jól áttekinthető utastér, azaz ideális városi és családi autó. Az autó robusztus és tagolt megjelenése, valamint ékalakú formája az erőt és különlegességet hangsúlyozza.

A Grande Panda az első FIAT, amely a Stellantis “Smart Car Platform-jára” épül. Ez az új családi modell társadalmi értelemben is jelentős, hiszen többféle hajtási módot képes befogadni, s így képes sokféle piac vásárlói igényeit és elvárásait kiszolgálni. A Grande Panda annak az új járműcsaládnak az első tagja, amelynek további modelljei a következő években mutatkoznak majd be. A FIAT innovatív projektjének célja, hogy új, globális, a világ minden részén gazdaságos járműcsaládot mutasson be a többféle hajtási módot fogadni képes Smart Car platformon, és így feleljen meg a sokrétű vásárlói igényeknek.

Egy ikon által inspirált olasz formaterv
A 80-as évek Pandája az új modellnek köszönhetően él tovább egy modern világban; vagány személyisége és ikonikus részletmegoldásai a torinói Centro Stile olasz kézjegyét dicsérik. Ez az első alkalom, amikor a “Grande” szó nem nagyot jelent: a Grande Panda kompakt méretei miatt is különleges – 3,99 méter hosszú, azaz nem éri el a kategória átlagát, ugyanakkor 1,57 méter magas és 1,76 méter széles (a külső tükröket nem számítva), tehát öt embernek kínál kényelmes teret. A családi modell valóban megtestesíti elődjének értékeit, hiszen erőt sugároz és határozottan tagolt a karosszériája. Az olasz formatervezés és a szépség a lágy vonalakkal ékesített merész felületeken látható, kezdve a robusztus kerékjárati ívektől az első és hátsó ezüstszínű alsó védőburkolatokig. Az új Grande Panda egyszerű, ugyanakkor funkcionális és újszerű, azaz magán hordozza azt az “olaszságot”, amelyre a FIAT e modell ikonikus múltja miatt oly büszke.

A strukturált vonalak és lágy, merész felületek által kihangsúlyozott széles kerékjárati ívek magabiztos és védelmező személyiséget láttatnak. A külső formatervet gazdagítják még olyan elemek is, amelyek visszanyúlnak a FIAT történelmébe és büszkén hirdetik, hogy az új modell is hamisítatlan Panda. Ilyenek például az autón látható feliratok, amelyek visszanyúlnak a márka gyökereihez; az oldalajtókba nyomott, háromdimenziós “PANDA” és a hátul látható “FIAT” feliratok. Emellett érdekes formai elem még a C-oszlopon látható nyomat, amely a modern FIAT emblémával és a négy FIAT csíkkal együtt teremt meglepő hatást. Fényes fekete keretekben lévő betűkből álló, háromdimenziós Panda-felirat látható a hátsó ajtón, míg elöl a FIAT emblémája kapott helyet.
A múltbéli trendekből merít inspirációt a PXL LED fényszóró, amely megidézi a 80-as évek híres videojátékát, miközben ötvözi a funkcionalitást és a stílust. Sőt, a figyelemfelkeltő X dizájn, a fekete oszlopok és nemes metszésű, FIAT logókkal ellátott könnyűfém keréktárcsák együttese egyrészt teljesen egyedi kombináció, másrészt különleges és izgalmas látványt teremt.
Hűen a FIAT “Nincs több szürkeség” kezdeményezéséhez, az új modell hétféle izgalmas fényezéssel lesz kapható – Limone yellow, Luna bronze, Acqua azure, Lago blue, Passione red, Cinema black, és Gelato white –, amelyek megtestesítik Olaszország színes életstílusát és tükrözik a FIAT természetét.

Kívül kompakt, belül tágas
A Grande Panda öt embert kényelmesen képes szállítani, hiszen tágas és nagyszerű a térergonómiája. E tekintetben a kategória egyik legnagyobb vállterét kínálja, amely még tágasabbá teszi az egyébként is nagy belső teret. Sőt, a Grande Panda a legmeglepőbb helyeken kínál tágas rakodótereket; ilyen például az összesen 13 liternyi raktér a műszerfalban, amelyből három liter egyetlen nagyobb tároló rekesz térfogata. Emellett a Grande Panda az átlagosnál nagyobb csomagtartót is kínál. Az elektromos változat rakterének befogadóképessége 361 liter, ami tökéletesen alkalmassá teszi az autót a családi utakra vagy a hétköznapi bevásárlásokra.
Sokszínű stratégiájával összhangban a FIAT komoly figyelmet fordított arra is, hogy vidám részletekkel tegye gazdagabbá a Grande Panda utasterét. Ebből a szempontból külön figyelmet érdemel az infotainment környéke a kardánalagúttal, a műszerfal, a szellőzőrostélyok és az ülések varrása, amelyet a vezetőt és az utasokat vidámabbá tévő sárga részletek díszítenek. Az utastér színvilágának fő motívuma a Blu Tasmania speciális árnyalat, amely tökéletesen illik a többi színhez. Az olasz és a FIAT hatás látható a Grande Panda utasterének további elemein is: a 10”-os műszeregység és a digitális rádió 10,25”-ös kijelzője egyaránt különleges stílusban készült el, és felidézik a Lingotto épület tetején lévő próbapályát. Az első és hátsó lámpatestek pedig a Lingotto gyáron látható, jellegzetes alakú ablakokat juttatják eszünkbe.

Grande Panda: elektromos és hibrid hajtásláncok
A FIAT új modellcsaládjának első tagja elektromos és hibrid hajtáslánccal lesz kapható. A 44 kWh-s akkumulátorral, 83 kW-os (113 LE) villanymotorral szerelt elektromos Grande Panda a WLTP szabvány szerinti vegyes üzemben 320 km hatótávot kínál, azaz tökéletes jármű a mindennapi városi használatra vagy hétvégi kiruccanásokhoz. Az elektromos Fiat Grande Panda legnagyobb sebessége 132 km/óra, 0 ról 50 km/h-ra pedig 4,2 másodperc alatt gyorsul (0-100 km/h 11,2 s). A Fiat Grande Panda elektromos változatának tervezésekor a FIAT egyik alapvető értékét helyezte előtérbe: a megfizethetőséget. Az új modell elektromos jellemzői révén a márka vagány, de megfizethető járművet képes kínálni azoknak a vásárlóknak, aki szeretnének részesei lenni az elektromos átmenetnek, de túl sokat nem tudnak erre költeni.
Az új, globális modell beépített, visszahúzható AC töltőkábelt kapott (a hátsó töltőaljzat mellett), amellyel akár 7 kW-tal lehet tölteni, így 20-ról 80%-ra 4 óra 20 perc alatt feltölthető az akkupakk. A visszahúzható kábeles megoldás alternatívájaként – amennyiben a vásárlói vagy az egyes helyi piaci igények ezt megkövetelik – hátsó, 11 kW-os töltőport is kérhető, s így a töltési idő 20-ról 80%-ra 2 óra 50 percre csökken. Mindkét megoldásban közös, hogy hátul szériatartozék a DC gyorstöltő port, amelyen keresztül az autó 100 kW-tal tudja felvenni az áramot, így a teljes feltöltés mindössze 27 percig tart.
A hibridváltozatban 1,2 literes, háromhengeres, 100 lóerős, benzines turbómotor, valamint 48 voltos Li-ion akkumulátor és egy hatfokozatú elektromos duplakuplungos (eDCT) váltó van, amelyben helyet kapott a 21 kW-os villanymotor, az inverter és a váltómű központi egysége. Ezek a részegységek szinergiában működve magasabb szintre emelik a Grande Panda teljesítményét. Az elérhető elektromos teljesítmény alacsony motorfordulatszám mellett és gyorsítás közben fokozza a rendszer rugalmasságát, továbbá egyenletes és csöndes elindulást garantál. Emellett a technológia lehetővé teszi az energia visszatáplálását az akkupakkba lassulás közben.
Köszönhetően a Miller-ciklusnak a jármű becsült CO2 kibocsátása mindössze 123g g (előzetes, homologizációs előtti adat), azaz rendkívül versenyképes a többi márka autóival. A hibrid hajtáslánc számos előnyt kínál : például a 100 %-ban elektromos elindulást, amikor egyenletes, zajmentes a haladás és nulla a benzinfelhasználás. Emellett a villanymotor nyomatéka hatékonyabbá és dinamikusabbá teszi a mentteljesítményeket, és lehetővé teszi azt is, hogy a belső égésű erőforrás bizonyos helyzetekben menet közben leálljon.
Például, amikor városban vagy vidéki utakon részterheléssel haladva 1 km elektromos hatótáv áll rendelkezésre 30 km/óra sebességig. Ez a funkció olyankor is aktiválja magát, ha stabilak a menetkörülmények: vízszintes az útfelület, vagy autópályán lejtőn halad az autó, és a vezető felengedi a gázpedált, azaz lehetővé teszi a hatékony energia-, és akkumulátorvezérlést. Az e-kúszó üzemmód szintén kizárólag elektromosan működik olyankor, amikor kis távokat kell előre megtenni a gázpedál lenyomása nélkül (például dugóban). Ez a funkció használható parkolás közben is: első fokozatban vagy hátramenetben is 100 %-osan elektromos a hajtás (e-parking). E technológia előnyei az azonnal csökkenő fogyasztás, a kisebb környezeti terhelés és zajszennyezés, a fokozott kényelem és a nagyobb vezetési élmény. Valamennyi előny mögött a duplakuplungos váltómű, valamint a hajtáslánc jó gázreakciói állnak.
Mind az elektromos, mind a hibridverzió a “könnyű vezethetőség” filozófiáját követi, hiszen korábban soha nem látott mértékben egyszerű a modell vezetése: a két pedál kezelésével nyugodt, stresszmentes vezetési élmény jön létre különösen városi forgalomban.

Az újratöltés sosem volt ennyire egyszerű és tiszta: a világ első beépített és visszahúzható töltőkábele
Az egyszerűség és az ötletesség a márka két olyan alapértéke, amelynek különböző kombinációi számos helyen megtalálhatók a Grande Pandában. Az egyik ilyen a visszahúzható fedélzeti töltőkábel. Ez az autóiparban különlegesnek számító megoldás leginkább a FIAT kreatív gondolkodásának eredménye, hiszen okos, de egyszerű megoldást adtunk egy olyan problémára, amely az elektromos autósok egyik leggyakoribb problémájára kereste a választ. Ez az ötlet olyan kérdésekre adja meg a választ, hogy miért kellene összekoszolni a kezedet, amikor az autódat töltöd, vagy a kábelnek miért kellene a csomagtartóból helyet rabolnia? Emellett egyszerűsíti a töltési folyamatot is, hiszen rendkívül felhasználóbarát megoldás. Attól függően, hogy mely piacon eladott modellről van szó, a FIAT Grande Panda vásárlói két opció közül választhatnak. A 11 kW-os fedélzeti töltő az autó hátulján gyorsabb töltési sebességet ígér, a 7 kW-os visszahúzható töltőkábel pedig gyorssá és egyszerűvé teszi a töltést, hiszen a kábel hossza 4,5 méter. A Grande Panda mindkét esetben 7 kW-tal tölthető otthoni Wallbox ból, 1,5 vagy 3 kW-tal pedig Mode2 töltőkábellel, s természetesen 100 kW-tal a DC gyorstöltőknél.

A FIAT fenntarthatósági mérföldköve: környezetbarát anyagok felhasználásával készül az új globális modell
A FIAT szeretné kihangsúlyozni saját úttörő szerepét a fenntarthatóság terén, ezért a Grande Panda vásárlói környezetbarát és etikus mobilitási megoldások közül választhatnak a gyártás során felhasznált fenntartható anyagoknak köszönhetően.
Először is, valamennyi Grande Panda gyártásához 140 darab üdítős doboz visszaforgatott anyagát használjuk fel. Elsőként az autóiparban a FIAT kulcsszerepet játszik az anyagok visszanyerésében és visszaforgatásában: a minden egyes járműhöz felhasznált 140 doboz 80 %-ban kartonpapírt, 20 %-ban vissza nem forgatható műanyagokat és alumíniumot tartalmaz, amelyet általában eldobnak a reciklálási folyamat során. A Grande Panda gyártása során a FIAT pontosan ezt a 20 %-ot nyeri vissza, hogy létrehozza az utastérben látható kék műanyagot, amelynek neve Lapolen Ecotek. A környezetbarát folyamat eredményeként olyan csillogó műanyagfelület jön létre, amely a benne lévő alumíniumrészecskéknek köszönhető.
Másodszor, a FIAT ismét mérföldkőhöz érkezett az autóiparban, amikor a Grande Panda La Prima változatában alkalmazza a “BAMBOX Bamboo Fiber Tex®” anyagot. Ez egy olyan speciális textil, amely valódi bambuszrostokat tartalmaz, és ez borítja a Grande Panda műszerfalát.
A La Prima változat műszerfalát a Grande Panda számára kifejlesztett, speciális textil-kompozit anyag fedi, amely nemcsak megjelenésében emlékeztet a bambuszra, hanem szerkezetében is: maga az anyag 33 %-ban valódi, tiszta bambuszrostból áll.

Különleges sorozat: 100%-ban elektromos modell kétféle konfigurációban
Az új családi modell elektromos változata kétféle konfigurációban lesz elérhető: a legjobban felszerelt Grande Panda La Prima és a megfizethetőbb (Grande Panda)RED. E második modell különleges dizájnelemeket kapott: például a 16 collos fehérre fényezett acélfelniket, valamint a “RED” emblémát a B oszlopra. A (Grande Panda)RED megtestesíti a márka partneri együttműködését a (RED)-del, illetve elkötelezettségét etikus ügyek mellett, azzal a szilárd meggyőződéssel, hogy valamennyien részei lehetünk a változásnak. Annak érdekében, hogy a vásárlók élete még egyszerűbb legyen, a márka két opciót kínál, s a vevőnek csupán a színt kell kiválasztania.

A hibridverzió POP, ICON, és LA PRIMA felszereltségekkel
A kínálat bevezető szintje a POP felszereltség, amely célratörő, mellőz minden fölöslegeset, és a lényegre tör: tartalmazza az ADAS rendszert, a manuális klímaberendezést, az automatikus eDCT váltót, az elektromos rögzítőféket (EPB) és a sofőrök legnagyobb örömére az okostelefon dokkolón keresztül elérhető kapcsolt szolgáltatásokat. Utóbbi az alap okostelefon funkciókon túl további extrákat kínál. Az Autolaunch fel van szerelve NFC technológiával, amely akkor aktiválódik, ha a megfelelő helyre helyezzük a telefont. A Home gomb, amely a műszerfalon található, lehetővé teszi a felhasználónak, hogy egyetlen gombnyomással visszatérjen a főképernyőre. Mivel ezzel a gombbal azonnal vissza lehet térni a főmenühöz, a különböző almenük és alkalmazások közötti átjárás is sokkal gyorsabbá és egyszerűbbé vált vezetés közben.

Az Icon felszereltségi szint a középső, amelynek vásárlói a modern jellemzők magas szintjét megkapják. Az infotainment rendszer képernyője 10,25”-os, és a fényszórók és hátsó lámpatestek is LED-esek. Ezt a felszereltségi szintet két további csomaggal lehet gazdagabbá tenni: Tech és Style. A Tech csomaghoz automatikus klímaberendezés tartozik, van beépített és felhőalapú navigáció, parkolószenzorok elöl, tolatókamera hátul, míg a vezeték nélküli telefontöltő a kényelmet, a biztonságot és felhasználói élményt fokozza. A Style csomag része a 16 collos könnyűfém kerékszett, a tetősínek, az alsó burkolat, a sötétített üvegezés.

Ezen felül van még 60/40 arányban osztott hátsó ülés, amely lehetővé teszi, hogy rugalmasan használjuk ki az üléseket és a rakteret. A nagyobb kényelmet a kartámasz növeli, míg kifinomultabb összképet a párnázott műszerfalborítás adja meg.

A hibridmodellek legjobb felszereltségi szintje a Grande Panda La Prima, amely az új modellcsalád első képviselőjének zászlóshajója. E modellváltozat különlegességét már a 17 collos könnyűfém kerekek is láttatják, az üléskárpitok jobb minőségűek, illetve ehhez a szinthez tartozik az innovatív “BAMBOX Bamboo Fiber Tex®”, valamint természetesen minden olyan tétel, amely a Tech és a Style csomaghoz jár. A bambuszrostot tartalmazó anyag használata rávilágít a márka folyamatos elkötelezettségére, hogy a környezet védelme szempontjából valóban hasznos anyagokat alkalmazzon autóipari tevékenysége során.

ADAS
A Fiat Grande Panda mindezek mellett az ADAS rendszer (Fejlett Vezetéssegítő Rendszerek) biztonsági és kényelmi tételeit is fedélzetén tudhatja a biztonságos és kényelmes utazás érdekében. A legfontosabb tételek ebben a sorban a parkoló asszisztens hátsó érzékelőkkel (a La Prima változaton széria első érzékelőkkel és tolatókamerával), valamint a tempomat, a sebességhatároló, az aktív vészfékasszisztens és a sávtartó asszisztens, amely gyengéd kormánymozdulatokkal tereli vissza a sávba az autót, ha a vezető véletlenül kitérne a sávjából. Fenti tételek mellett a veszélyre figyelmeztető jelzések között van a túlzott sebességre figyelmeztetés, a megengedett sebességhatárra figyelmeztetés, míg az aktív biztonsági rendszerek közé tartozik a nyitva hagyott ajtóra vagy csomagtérfedélre figyelmeztetés, amely még indulás előtt garantálja, hogy minden megfelelően be legyen zárva. Ezen technológiák együttműködése fokozza a közlekedés kényelmét és biztonságát.

Kapcsolt szolgáltatások minden igényre2
A nyugodt utazás a Fiat Grande Pandával megfizethetőbb, mint valaha. A Grande Panda 10”-os digitális műszeregysége és 10,25”-os infotainment kijelzője garantálja a vezeték nélküli okostelefon tükrözést, így minden funkció látható és kezelhető a nagy központi kijelzőn. Emellett a vezeték nélküli telefontöltő és az akár 4 darab USB-C dugaljzat a gyors fedélzeti töltést segíti, így az élet a fedélzeten soha nem volt még ennyire könnyű. Ami a kapcsolt szolgáltatásokat illeti, a márka kínálata három olyan fő célra fókuszál, amelyek a vezetőt helyezik a középpontba: a vezetés legyen biztonságosabb, az élet legyen könnyebb, az utazás pedig legyen izgalmasabb.
A két rendelhető csomag e célok elérését célozza. A Connect ONE csomag a FIAT szériafelszereltségéhez tartozik, és olyan szolgáltatásokat tartalmaz, mint a vészhelyzeti szolgálatok elérését biztosítani hivatott SOS Help Call, vagy a Jármű Állapotjelentés. A Connect PLUS csomag 2A szolgáltatások elérhetősége országonként eltérő lehet. szolgáltatásai között megtalálható a Járműkereső, a felhőalapú navigáció pedig abban segít a vezetőnek, hogy megtalálja az optimális útvonalat, a parkolóhelyeket vagy a töltőállomásokat.
Az e-ROUTES szolgáltatás teszi teljessé a Connect PLUS csomagot. Ez olyan szolgáltatás, amely az útvonal mentén rendelkezésre álló elektromos töltőpontokhoz irányítja az autóst, ha a jármű töltöttsége nem volna elég a cél eléréséhez. Az e-ROUTES alkalmazás, valamint a jármű statikus és dinamikus adatainak összehangolása révén az autósok nyugodt, stresszmentes utazási élményt kapnak, amelyekhez a rendszer felhasználja, a forgalmi, az időjárási és a veszélyzónákra vonatkozó információkat.

FIAT Eredeti Tartozékok
Az új Fiat Grande Panda tulajdonosai több mint száz eredeti tartozék közül választhatnak, amelyeket úgy fejlesztettünk ki és terveztünk meg, hogy a lehető legtöbb lehetőséget teremtsük meg az új Grande Panda személyre szabhatósága terén, és amelyek leginkább illenek az új modell változatainak egyéni hangulatához.
Az új, ikonikus matricakészletek fejet hajtanak a FIAT márka és a 80-as évek Pandája előtt, és magasabb szintre emelik az autó esztétikáját. Ötletes megoldás az új, színezett ajtópanel, amely innovatív tartozék lehet kompakt és praktikus kialakítása miatt, páratlan sokoldalúságot biztosít a városi mobilitásban, ugyanakkor nem csökkenti a vállteret az utastérben.
A környezetbarát anyagokból gyártott oldalsó gumibetűk merészek, stílusosak és tartósak, hogy megfeleljenek a vásárlók minden igényének.
Az új Grande Pandával tett utazás során nincs korlát, hiszen egész sor szállítási tartozék kapható, például az első vonóhorog, amely tisztán elektromos FIAT modellre kerül.

FIAT és partnerei: a (RED) és a FIAT egy szebb jövőért
A FIAT az új elektromos FIAT Grande PandaRED bemutatásával tovább szélesíti partnerségét a (RED)–del az egészségügyi egyenlőtlenségek ellen folytatott globális harcban. 2021 óta a FIAT, a Jeep és a RAM összesen több mint négymillió USD értékben támogatta a Globális Alap munkáját a globális egészségügyi válságok elleni harcban, s a FIAT további 1,2 millió USD támogatásra kötelezte el magát 2026-ig.
Ha valaki (FIAT)RED modellt választ, az a legetikusabb és hasznosabb döntést hozza meg, hiszen ez a jármű nemcsak a bolygó, hanem az azon élő emberek számára is remek választás.
A 2006-ban alapított (RED) ikonikus vállalatokkal és személyekkel fogott össze, hogy harcoljon az AIDS, valamint a járvány terjedését segítő igazságtalanságok ellen. A (RED) eddig összesen több mint 785 millió dollárt gyűjtött a Globális Alap számára, és több mint 325 millió emberen segített. A FIAT és a további (RED) partnerek hozzájárulásai ott finanszírozzák az életmentő programokat, ahol azokra a legnagyobb szükség van.


A “Felicitá” című kreatív reklámfilm rámutat arra, hogy a Grande Panda valóban megtestesíti az egyszerűséget, a boldogságot és könnyedebb életet a mindennapokban. Az Al Bano ikonikus “Felicitá” (Boldogság) dalával a háttérben a video hangulata örömteli és felemelő. A Grande Panda fő jellemzői – mint például az automatikus eDCT váltó, a tágas belső tér, a PXL LED fényszórók, az újra feltalált töltőkábel, valamint a tisztán elektromos és a hibridverzió elérhetősége – ötletesen szerepelnek jól ismert, hétköznapi helyzetekben. Ezek a jellemzők, amelyeket egyszerű, de ötletes megoldások szemüvegén keresztül mutatnak be, rávilágítanak arra, hogy a Grande Panda miként könnyíti meg a városi forgalmi helyzeteket és az ingázást. A zene, a mozgás és a funkcionalitás tökéletes összehangolása révén a reklámfilm vidámságot sugároz, és tükrözi azt a könnyed örömet, amit ez a jármű nyújtani képes.

STÁBLISTA
Ügynökség: M&C Saatchi EU
Kreatív igazgató: Angelo Ratti, Cristina Marra
Vezető szövegíró: Marcello Augugliaro
Vezető művészeti vezető: Sara De Carli
Művészeti vezető: Gianmarco Tadi
Szövegíró: Giulia Di Crescenzo
Általános igazgató: Barbara Pusca
Vezető számlamanager: Morea Charlton
Számla igazgató: Asia Gasparotto

Producerek
Producerek: Twister
Rendező: William9
Operatőr: Leandro Ferrao

Zene
Cím: Felicità
Előadó: AL BANO
Szerzők: Cristiano Minellono / Dario Farina / Gino De Stefani
Kiadó: Universal Music Publishing Group

Torino, 2025. január 28.

1Az ár tájékoztató jellegű, még nem végleges, azt a hivatalos árlista fogja tartalmazni.