Teljesítmény és biztonság

1.3 literes 95 LE-s MultiJet dízelmotor Start&Stop rendszerrel

A Panda 4x4 MultiJet technológiával van felszerelve: az innovatív injektorok akár 8 befecskendezésre képesek ciklusonként, ezáltal optimalizálják az égést; a legújabb generációs technológiák, például a befecskendezési mennyiség szabályozás (IRS) javítják az égési folyamatot, ezzel csökkentik a zajszintet és a kibocsátást.

70

EC MAX TELJESÍTMÉNY

KW (LE) @ RPM

70 (95) @ 3750

200

EC MAX NYOMATÉK

NM @ RPM

200 (20.4)@ 1500

167

MAX. SEBESSÉG

(KM/H)

12,5

GYORSULÁS (SEC.)

0/100 KM/H

4,4

FOGYASZTÁS

(L/100 KM) A 2004/3/EK IRÁNYELV SZERINT

4,7 VÁROSI

4,3 ORSZÁGÚTI

4,4 VEGYES

117

KIBOCSÁTÁS CO2

(G/KM)

Motor károsanyag-kibocsátás

Euro 6
5 sebességes manuális sebességváltóval kapható.

0.9 literes 85 LE-s TwinAir benzinmotor Start&Stop rendszerrel

A Panda 4x4-ben is megtalálható a TwinAir motor, amely a Fiat benzinmotorokhoz fejlesztett főbb innovációit magában rejtő nagyteljesítményű erőforrás. A motor a downsizing technológia eredménye, aminek lényege, hogy csökkenti a hengerűrtartalmat, a hengerek számát és a motor méreteit. Ezáltal jelentősen csökken az üzemanyag fogyasztás és a kibocsátás (akár 30%-kal), miközben a turbofeltöltő azonos teljesítményt és nyomatékot biztosít. .

63

EC MAX TELJESÍTMÉNY

KW (LE) @ RPM

63 (85) @ 5500 / 57 (77.5) 5500*

145

EC MAX NYOMATÉK

NM @ RPM

145 (14,8) @ 1900
100(10,2) @ 2000*

166

MAX. SEBESSÉG

(KM/H)

12,1

GYORSULÁS (SEC.)

0 -100 KM/H

4,9

FOGYASZTÁS

(L/100 KM) A 2004/3/EK IRÁNYELV SZERINT

5,9 VÁROSI

4,3 ORSZÁGÚTI

4,9 VEGYES

114

KIBOCSÁTÁS CO2

(G/KM)

*ECO üzemmódban

Motor károsanyag-kibocsátás

Euro 6
6 sebességes manuális sebességváltóval kapható.

Sicuri in città

Panda 4x4 ha lo spirito off-road, ma in città sa comportarsi da vera signora: per questo ha il City Brake Control*, che interviene quando viene rilevato un pericolo di collisione con un altro veicolo o un ostacolo e attiva una frenata automatica d’emergenza.

 

*Optional disponibile a richiesta

City Brake Control Panda 4x4

In qualunque condizione

Panda 4x4 possiede un sistema di sospensioni anteriori McPherson e posteriori a ruote interconnesse, per rendere la sua manovrabilità ancora migliore. E inoltre, con i pneumatici specifici M+S All season, nessuna condizione della strada, anche la più spiacevole, ostacolerà il tuo viaggio.

Hill Holder Fiat Tipo 4 porte

Cerchi stabilità?

Nel sistema ESC di Panda 4x4 è incluso l’ABS, che impedisce il bloccaggio delle ruote in frenata, facendo sì che l’aderenza del veicolo all’asfalto non venga compromessa e si possa sbandare.

telaio Fiat Tipo 4 porte

Massima aderenza. Ovunque.

Panda 4x4 è adatta a tutti i terreni: in condizioni di bassa aderenza, infatti, il sistema ASR previene lo slittamento delle ruote anteriori durante la fase di accelerazione e quella di decelerazione, mentre il sistema ELD agisce trasferendo la forza motrice su quelle che hanno maggior presa sul terreno.

telaio Fiat Tipo 4 porte

4x4 biztonság

Vezetőoldali és utasoldali légzsákok, elektronikus stabilitásvezérlés (ESC), ABS, ASR, ELD, vészfékező rendszer: a Panda 4x4-gyel olyan biztonságban lesz, mintha szuperhősök védenék.

Fiat Panda 4x4 - biztonság

Ne aggódjon, ez egy Panda 4x4

Senki nem vigyáz annyira a családjára, mint a Panda család. Ezért szereljük fel akár 6 légzsákkal a Panda 4x4-et.

Fiat Panda 4x4 - légzsákok

Ostorcsapás elleni rendszerrel ellátott fejtámlák

A Panda 4x4 tényleg mindenre gondol: ezért szereltünkbe ostorcsapás elleni rendszert az első fejtámlákba, hogy megelőzzük az ostorcsapás hatást hátulról történő ütközés esetén.

Panda 4x4 - ostorcsapás elleni rendszer

Bármilyen terepen stabilan

Ne aggódjon vezetés közben: a családja a lehető legnagyobb biztonságban van. A Pandával vészhelyzetben vagy csúszós úton is tökéletesen fog tudni manőverezni az elektronikus stabilitásvezérlésnek (ESC) köszönhetően, melyek része az ABS, EDB, BAS és a visszagurulás gátló.

Fiat Panda 4x4 - ESC

4x4-es lendület

A Panda 4x4 állandó összkerékhajtási (TOD) rendszere két differenciálművet használ és egy elektronikusan vezérelt kuplungot, és mindkét tengelyre egyformán és arányosan juttatja el a nyomatékot. Ezért a Panda 4x4 mindennel megbirkózik a 21°-os első terepszögének és az elektronikus differenciálzárnak (ELD) köszönhetően.

Fiat Panda 4x4 - összkerékhajtás