Teljesítmény és biztonság

120 LE 1.4 T-Jet benzinmotor

120

MAX. TELJESÍTMÉNY

KW (LE) FORD/PERCNÉL

88 (120) @ 5000

215

MAX. NYOMATÉK

NM (KGM) FORD./PERCNÉL

215 @ 2500

200

VÉGSEBESSÉG

(KM/ÓRA)

9,6

GYORSULÁS (MP.) -

0/100 KM/ÓRA

(9,8 kombi)

6,0

FOGYASZTÁS

(L/100 KM) 2004/3/EC RENDELETNEK MEGFELELŐEN
vegyes

139

CO2-KIBOCSÁTÁS

(g/km)

Új, speciális fékrendszerrel

Motor károsanyag-kibocsátási szintje

Euro 6

Rendelhető

5+R váltóval

110 LE 1.6 e-torq motor automata váltóval

110

MAX. TELJESÍTMÉNY

KW (LE) FORD/PERCNÉL

81 (110) @ 5500

152

MAX. NYOMATÉK

NM (KGM) FORD./PERCNÉL

152 @ 4500

192

VÉGSEBESSÉG

(KM/ÓRA)

11,5

GYORSULÁS (MP.) -

0/100 KM/ÓRA

(11,7 kombi)

6,3

FOGYASZTÁS

(L/100 KM) 2004/3/EC RENDELETNEK MEGFELELŐEN
vegyes

146

CO2-KIBOCSÁTÁS

(G/KM)

Új, speciális fékrendszerrel

Motor károsanyag-kibocsátási szintje

Euro 6

Rendelhető

6 fokozató automata váltóval

120 LE 1.6 MultiJet II dízelmotor

120

MAX. TELJESÍTMÉNY

KW (LE) FORD/PERCNÉL

88 (120) @ 3750

320

MAX. NYOMATÉK

NM (KGM) FORD./PERCNÉL

320 @ 1750

200

VÉGSEBESSÉG

(KM/ÓRA)

9,8

GYORSULÁS (MP.) -

0/100 KM/ÓRA

(10,1 kombi)

3,7

FOGYASZTÁS

(L/100 KM) 2004/3/EC RENDELETNEK MEGFELELŐEN
vegyes

98

CO2-KIBOCSÁTÁS

(G/KM)

Új, speciális fékrendszerrel

Motor károsanyag-kibocsátási szintje

Euro 6

Rendelhető

6+R manuális váltóval

1.6 MultiJet 120 LE dízelmotor

120

MAX. TELJESÍTMÉNY

KW (LE) FORD/PERCNÉL

88 (120) @ 3750

320

MAX. NYOMATÉK

NM (KGM) FORD./PERCNÉL

320 @ 17500

200

VÉGSEBESSÉG

(KM/ÓRA)

10,2

GYORSULÁS (MP.) -

0/100 KM/ÓRA

(10,4 kombi)

3,8

FOGYASZTÁS

(L/100 KM) 2004/3/EC RENDELETNEK MEGFELELŐEN
vegyes

(3,9 kombi)

99

CO2-KIBOCSÁTÁS

(G/KM)

(101 kombi)

Új, speciális fékrendszerrel

Motor károsanyag-kibocsátási szintje

Euro 6

Rendelhető

6 fokozatú automata váltóval

Biztonság és egyszerűség: a Fiat Tipo S-Design szériafelszereltségéhez tartozik több ultramodern biztonsági rendszer. De ez nem minden! A jármű mindemellett a következőkkel gondoskodik biztonságáról: 6 légzsák, ködlámpák kanyarkövető funkcióval, gumiabroncs-nyomást figyelő rendszer (TPMS) és Hill Holder funkcióval kiegészített ESC rendszer, mely elektronikus fékasszisztenssel (EBD) felszerelt blokkolásgátlót (ABS) is tartalmaz.

Fiat Tipo S-Design ABS

A Fiat Tipo S-Design 6 légzsákkal rendelkezik: a biztonságos utazásról az első, oldalsó és a függönylégzsákok gondoskodnak.

Fiat Tipo S-Design légzsákok

Az fejlett ESC menetstabilizátor maximális aktív biztonságot nyújt és segít megőrizni az uralmat a jármű felett vészfékezéskor és a csúszós útfelületeken. A rendszer a következőket tartalmazza: ASR/MSR (kipörgésgátló és motornyomaték-szabályozó), PBA (vészfékasszisztens), TSC (vontatmány-stabilizátor), HSA (Hill Holder), ERM (elektronikus borulásgátló rendszer) és TSC (hajtásvezérlő rendszer).

Tipo S-Design Auto ESC

Az ütközésmegelőző rendszernek köszönhetően a Tipo S-Design felismeri a potenciális vészhelyzeteket és szükség esetén automatikusan aktiválja a fékrendszert.

Fiat Tipo S-Design Ütközésmegelőző

A Tipo S-Design adaptív sebességtartó automatikája az első radart használva tartja a beállított távolságot az előtte haladó járműtől.

Fiat Tipo S-Design Adaptív tempomat

A sebességhatároló használatával a Tipo S-Design megakadályozza a beállított sebességkorlát átlépését.

Fiat Tipo S-Design Sebességhatároló

Az ASR (kipörgésgátló) rendszer a fékek és a motor vezérlésével a jármű sebességének megfelelően optimalizálja a Fiat Tipo S-Design hajtását még az alacsony tapadású útfelületeken is.

Tipo S-Design Auto ASR

A Hill Holder rendszer az indulást követően 2 másodpercig fenntartja a féknyomást, így az emelkedőkön egyszerűbben, a fékpedál lenyomása nélkül indulhat el.

Fiat Tipo S-Design Hill Holder

A nagy szilárdságú acélnak (amely a teljes karosszéria kb. 80%-át teszi ki) és strukturális ragasztóknak köszönhetően az új Fiat Tipo S-Design váza egyszerre ellenálló és könnyű. Az eredmény: kiváló kezelhetőség, hatékony ellenállás ütközésekkor és kisebb össztömeg.

Fiat Tipo S-Design karosszéra

A független első, McPherson típusú felfüggesztéseknek és az összekapcsolt hátsó hajtótengelynek köszönhetően az új Fiat Tipo S-Design egyszerre megbízható és könnyű.
A teleszkópos lengéscsillapítók hatékonyabban nyelik el az erőhatásokat és csökkentik a kipörgést kanyarodáskor.

Fiat Tipo S-Design McPherson felfüggesztések

Az új Tipo S-Design rendkívül kis sugarú fordulókörének köszönhetően (melynek átmérője nem éri el a 11 métert) a legspeciálisabb manőverek is gyorsan és könnyen végrehajthatók.

Fiat Tipo S-Design fordulókör