Viszlát, szürke! isten hozott, színek!

  • „OLASZORSZÁG, A SZÍNEK HAZÁJA.​ FIAT, A SZÍNEK MÁRKÁJA.” A mai nap fordulópontnak számít a FIAT és arculata szempontjából: a márka ezennel felhagy a szürke autók gyártásával, és egy vadonatúj, színpompás korszak beköszöntét ünnepli.
  • A FIAT az első autógyártó, amely az új Fiat 600e gyártásával kezdődően meghozza ezt a forradalmi döntést.
  • A mai naptól kezdve a jelenlegi és jövőbeli FIAT modellpaletta színvilágát Olaszország természeti csodái: a tenger, a napfény, a föld és az égbolt határozzák meg.
  • A mobilitás minden eddiginél színpompásabbá és vidámabbá válik: a FIAT fejest ugrik a változásba, amint azt az itt megtekinthető videó is szemlélteti.  

 

A mai naptól kezdve a FIAT nem gyárt több szürke autót. Ezt a döntést azért hoztuk meg, hogy kihangsúlyozzuk, milyen nagy jelentőséggel bírnak a színek az életben. A színek az olasz életstílust testesítik meg, megerősítve a márka új Dolce Vita értékrendjét. 

Olaszországot a ragyogó, élénk színekkel azonosítjuk: az olasz tenger, az olasz napsütés, az olasz föld és az olasz égbolt egytől egyig olyan természeti jelenségek, amelyek számtalanszor szolgáltak ihlettel a FIAT autói számára. A stratégia bevezetésével a FIAT még karakteresebbé kívánja tenni járműveit az autóiparban: 2023 a jelentős változás éve a márka életében.

„Felrúgtuk a szabályokat: úgy döntöttünk, nem gyártunk többé szürke FIAT autót. Ezzel a komoly kihívást jelentő döntéssel újraértelmezzük az autóipari szabályokat, és még inkább megerősítjük a FIAT vezető szerepét, mint örömteli, színpompás és optimista márka. Olaszország a színek hazája, és ez a mai naptól fogva a FIAT márkára is érvényes.” – mondta Olivier Francois, a FIAT vezérigazgatója, a Stellantis globális marketing igazgatója. „Ez a döntés még erőteljesebben közvetíti ügyfeleink felé a márkában megtestesülő értékeket: az új Dolce Vitát és az olasz géneket. A FIAT arra törekszik, hogy optimista, pozitív életszemléletre sarkallja az embereket. Ugyanezzel a küldetéssel érkezik meg július negyedikén az új Fiat 600e, a családok és barátok elektromos járműve.”

Az új videóban, amelyen keresztül az ügyfelek felfedezhetik a FIAT vadonatúj, színpompás világát, a márka vezérigazgatója Olivier Francois egy Fiat 600e volánja mögött fejest ugrik egy kád színbe. A szlogen: „OLASZORSZÁG, A SZÍNEK HAZÁJA.​ FIAT, A SZÍNEK MÁRKÁJA.”


A FIAT jelenlegi modellkínálatának tagjai – az új 500, az 500 Hybrid, az 500X, a Panda és a Tipo – olyan ikonikus színekben választhatók, mint a Gelato White, a Sicilia Orange, a Paprika Orange, a Passione Red, a Blu Dipinto di Blu, az Italia Blue, a Venezia Blue, a Rugiada Green, a Foresta Green, a Rose Gold vagy a Cinema Black. Ezeknek a színeknek a sokatmondó nevei mind Olaszország igéző szépségű tájait és a Dolce Vitát idézik.